Zwroty i reklamacje

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

Kupując w sklepie internetowym gorsetipodwiazka.pl masz możliwość odstąpienia od umowy, wymiany oraz reklamacji towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu usprawnienia każdego z tych procesów zalecamy następujący scenariusz działania:

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT

Jeżeli dokonują Państwo zakupów jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

W celu zwrotu:

1) Poinformuj nas o fakcie zwrotu na adres e-mail sklep@gorsetipodwiazka.pl

2) Wypełnij formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY - możesz go pobrać TUTAJ

3) *Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres:

Gorset & Podwiązka Salon Bra-Fittingu ulica Korkowa 84, 04-519 Warszawa z dopiskiem "Zwrot"

* Zachowaj dowód nadania przesyłki

Koszt zwrotu ponosi kupujący

4) Możesz, także zwrócić zakupiony towar w salonie Gorset&Podwiązka. Do zwrotu towaru będzie potrzeby numer zamówienia oraz adres e-mail wykorzystany w procesie zakupu towaru.

 

Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy stan zwracanego towaru i jeśli nie ma zastrzeżeń co do stanu towaru, przelewamy pieniądze w sposób identyczny jak była dokonana wpłata lub na wskazane w formularzu konto. Polskie prawo przewiduje 14 dni kalendarzowych na zwrot pieniędzy, jednak zwyczajowo u nas jest to 2-4 dni robocze.

 

Zgodnie z prawem

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar musi być w niezmienionym stanie (nieużywany, czysty, nieuszkodzony, mieć niezerwane metki, nie może być przesiąknięty zapachem np. potu, perfum czy dymu papierosowego. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzedający ma prawo do zwrotu jedynie części zapłaconej kwoty (obniżka ze względu na utratę wartości).

Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zważywszy na higieniczny aspekt produktów takich jak części dolne bielizny osobistej (np. majtki, body, bielizna obsessive, produkty pończoszane) z wyłączeniem strojów kąpielowych prosimy o przemyślane zakupy.

Jeśli produkt ze względu na ślady użytkowania lub uszkodzenie nie zostanie przyjęty jako zwrot poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i jeśli nie zgadzasz się na obniżenie wypłaconej kwoty, w ciągu 7 dni odeślemy przesyłkę na koszt kupującego.

Paczki wysłane "za pobraniem" lub za pośrednictwem Inpost Paczkomaty, nie będą odbierane.

 

WYMIANA

W sklepie internetowym gorsetipodwiazka.pl wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeżeli okaże się, że produkt który został przez Ciebie kupiony jest np. za duży i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.

Polecamy również umówić się na sesję brafittingu online, gdzie doświadczone brafitterki pomogą w doborze rozmiaru a Tobie po zakupie od razu cieszyć się z dobrze dobranej bielizny. Więcej informacji o brafittingu online TUTAJ

Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności

 

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia wady towaru prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który można pobrać z naszej strony internetowej.

Towar przesłany do reklamacji ze względów higienicznych powinien być czysty. W przypadku przesłania rzeczy zabrudzonych z wyraźnym zapachem potu, plamami z dezodorantów i potu, śladami brudu, reklamacja będzie odrzucona.

 

1) W przypadku reklamacji skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy sklep@gorsetipodwiazka.pl,

2) Do paczki z reklamacją dołącz wypełniony i podpisany formularz reklamacji - możesz go pobrać TUTAJ.

3) *Odeślij tylko reklamowany towar na adres:

Gorset & Podwiązka Salon Bra-Fittingu

ulica Korkowa 84,

04-519 Warszawa z dopiskiem "Reklamacja Gorset&Podwiązka"

* Paczkę należy odesłać na podany adres. Paczki wysłane "za pobraniem" lub za pośrednictwem Inpost Paczkomaty, nie będą obierane.